Yleiskatsaus & Palvelumme Yksityiskohtaisesti 

Olemme ALL-IN-ONE luova mainostoimisto.

Voidaksemme tarjota laadukasta työtä budjetin ja aikataulun sisällä, erikoistumme nykyaikaisiin työskentelytapoihin ja sovelluksiin joita jokainen moderni yritys, yhtiö tai yhdistys tarvitsee.

Verkkosivusuunnittelu

Termistä "verkkosivusuunnittelu" puhuttaessa törmätään monenlaisiin epäjohdonmukaisuuksiin.mukaisuuksia. Luoville toimistoille verkkosivusuunnittelu tarkoittaa helppokäyttöistä verkkosivua tai äppiä.On kuitenkin tärkeää muistaa että verkkosivusuunnittelusta puhuttaessa kyseessä ei ole pelkästään verkkosivun lähdekoodin toimivuus jaan myös sen ulkonäkö ja sivujen luomaa tunnetta. Käyttäjäkokemus on kaikista tärkeintä.

 

Verkkosivujen suunnittelussa on 5 tärkeää asiaa:

  • Tähtäimen asettaminen

  • Suunnittelu ja mallinnukset

  • Sisällönluonti

  • Suunnittelukonsepti ja sen läpikäynti asiakkaan kanssa

  • Launchaus ja testaus

Verkkosivujen luontiin liittyy tottakai monia muitakin asioita mutta me hoidamme vaikean osuuden ja back-endin sillä aikaa kun sinä keskityt oman yrityksesi pyörittämiseen. 

Kuvitus

Verkkokauppa

Tämä ominaisuus on valitettavasti helposti unohtunut monelta yritykseltä. Kaikki brändäyselementtisi verkkosivuista käyntikorttiisi tulisi olla huippulaatua.

Jättäessäsi tämän askeleen viimeiseksi olet jo väsähtänyt henkisesti ja mahdollisesti rahallisesti. Tällä välin isoin ongelma onkin vasta edessäsi. 

Asiakkaasi ovat visuaalisia. Vaikka sinulla olisi maailman paras tuote/palvelu, jos sitä ei ole esitelty kunnolla, kukaan ei kiinnitä siihen huomiota.

Ilmaiset brändiäsi seuraavilla tavoilla:

  • Identiteetti - Logo on tervetuliaismatto ovellasi, brändisi ilme arvioidaan saman tien vain katsomalla logoasi

  • Typografia - Jokaisella fontilla on eri merkitys ja tuntu. Asiakkaasi voivat tuntea yhteyden tuotteeseesi/palveluusi vain katsomalla kirjasinlajiasi

  • Väri -  Tämä on kaikista voimakkain brändäysominaisuutesi. Väärän, alallasi toimimattoman värin valitsemalla voit menettää kaiken. 

  • Tasapaino - Designisi tulee olla johdonmukainen missä ikinä asiakkaasi sinut löytävätkään: verkkosivuillasi, esitteissäsi, mainoksssasi ja jopa toimistossasi

Verkkokauppa on helppo laittaa pystyyn mutta yksi hankalimmista asioista ylläpitää, optimoida ja saada toimimaan kunnolla. On olemassa monia sisällönhallintajärjestelmiä (CMS). Näistä tunnetuimpia muiden ohessa ovat Wordpress, WooCommerce, Wix, Shopify, Magneto, OpenCart ja Squarespace.  

Edellämainituilla järjestelmillä on helppo aloittaa ja ne antavat sinulle teeman jolla pääset alkuun.

Kuitenkin tämän jälkeen törmäät loputtomiin hankaluuksiin:

  • Maksutapojen asennus

  • Verkkotunnuksen vahvistus

  • Voittojen ulos saaminen

  • Asiakashankinta

  • Toimitustapojen liittäminen

  • Tilausten hallinta

  • Ostoskorisivun optimointi

  • ... On olemassa noin 38 pakollista tehtävää ihan vain kaupan back-end -puolella saadaksesi toimivan verkkokaupan pystyyn 

 

Pidä mielessä että jokaisella sisällönhallintajärjestelmällä on omat plussat ja miinuksensa, mutta yleisesti niillä kaikilla on samanlaiset toiminnotv

visuaalisen puolen, integraatioiden ja koodin ollessa ainoat erot.

Koska me Advertizenilla olemme rakentaneet verkkokauppoja jo vuodesta 2010, omaamme kokemuksen ja taidot sekä kaiken datan luodaksemme täydellisesti toimivan verkkokaupan.

Markkinointi & Promootio

Onnistuneen markkinointikampanjan ja promootioiden takana on loputon määrä tiedettä. Ihmiset käyvät kouluja ymmärtääkseen tätä ihmeellistä maailmaa eivätkä silti hallitse oikeaa tapaa markkinoida tietynlaisia tuotteita. Kokemus hioo näitä taitoja. Kuten Bill Gates sanoi: "Sinun tyytymättömimmät asiakkaasi ovat paras oppimisen lähde"

Ja voi, kyllä me olemme oppineet paljon! Vuosien parannusten jälkeen opimme teoriaa, käytäntöä ja täydensimme portfoliotamme. Olemme oppineet työkalut ja toimintatavat jotka ovat osoittautuneet toimiviksi uudelleen ja uudelleen.

Tarjoamme kokonaisvaltaisen palvelun markkinointiin ja promootioihin:

  • Parhaiten brändiisi, alaasi ja tuotteisiisi/palveluihisi sopivien  kommunikointikanavien valinta

  • Selkeän polun rakentaminen sekä lyhyen että pitkän tähtäimen tavoitteillesi 

  • Kampanjayhdistelmäsi sekä resurssiesi eri mainoskanaville kohdistamisen suunnittelu

  • Promootioviestisi kehittäminen 

  • Budjetin optimointi

  • Suoritusraportit, auditointi ja analyysi 

Copywriting

Sisällöntuotanto voi olla hankala aihe. 

Oikeiden sanojen valitseminen juuri oikeassa järjestyksessä oikealle yleisölle voi tehdä suuren eron. Ketä voimme kutsua hyväksi tai tehokkaaksi kirjoittajaksi?

Yksinkertainen vastaus on se joka tuottaa niin paljon sisältöä ja tekstiä kuin mahdollista!

Mainonnan ja markkinoinnin tuntemuksen lisäksi se on ainoa tapa oppia.

Hyvä sisällöntuotanto voidaan tiivistää 3 pääasiaan:

  1. Merkitys - Silä mitä tarjoat tulisi olla vaikutus ja tunneyhteys koderyhmääsi 

  2. Ominaisuudet - Miten tuotteesi/palvelusi eroavat kilpailijoista

  3. Hyödyt - Asiakkaidesi tulisi tuntea itsensä voittajiksi ostaessaan tuotteitasi/palveluitasi

On tapauksia joissa tuotteesi/palvelusi voivat olla vähemmän arvokkaita, kalliita, tylsiä tai vain liian uusia kilpaillakseen isojen yritysten kanssa. 

Tässä me astumme kuvioihin.

Oikeiden sanojen käyttäminen ja sanoman kohdentaminen juuri oikealle yleisölle on se mitä teemme parhaiten.

Graafinen suunnittelu

Tätä palvelua tarvitaan silloin kun valmiista kuvapankeista ei löydy mitään joka näyttäisi mistä brändissäsi oikeasti on kyse. Meidän oma artistimme on avoimen konseptin kuvittaja, mikä tarkoittaa sitä että kuvituksemme seuraavat sinun tarpeitasi, eivät omia mieltymyksiämme.

Kuvituksia voidaan käyttää mm:

  • Pakkauksissa

  • Animaatioissa

  • Bannerimainoksissa

  • Esitteissä

  • Hahmoissa

  • Mainoksissa

  • Tuotteiden ja palveluiden esittelyssä

  • Viedoissa, dokumenteissä ja elokuvissa

Median Kehittäminen

Taloudelliset Integraatiot

Seurantatyökalujen integraatiot

PR

Banneri- ja Sosiaalisen Median Mainonta

Offline-mainonta

Sähköpostimarkkinointi

Sosiaalisen Median Hallinta

Growth Hacking eli Kasvuhakkerointi

Tämä on ehdottomasti yksi vahvuuksistamme. Olemme editoineet uramme varrella noin 12 000 videota mainoksista oppimisvideoihin sekä YouTube-videoita ja mainoksia. Loistavan editoinnin salaisuus on tietää milloin leikataan, oikean rytmin löytäminen sekä audiosuunnittelu. Videon visuaalinen osa on samassa kategoriassaa graafisen suunnittelun ja visuaalisen kommunikaation kanssa. Visuaalisen sisällön tuottaminen on iso askel kohti brändin tunnettavuutta sekä yhteyden luomista yrityksesi ja kohderyhmäsi välille.

Taloudelliset integraatiot voivat olla osa verkkokauppasi luontia, kuten ylempänä mainitsimme, tai päivitys hienostuneempaan maksutapaan. Esimerkiksi maksamisen eri tasot ja pääsyn antaminen maksetun summan mukaan voivat olla hankalia ohjelmoida. Tavoite on automatisoida laskusi sen sijaan että vietät päiväkausia täyttäen tietoja ja lähettäen laskuja asiakkaillesi. Oikeanlainen maksujärjestelmä voi todella säästää aikaa ja rahaa.

Tunnetut seurantatyökalut, kuten ilmainen Google Analytics, ovat mahtaviakeinoja analysoida kohderyhmääsi. Kuitenkaan ei ole hyödyllistä käyttää vain yhtä seurantatyökalua. Jotta saat tarkkaa dataa, on sinun käytettävä monia työkaluja nähdäksesi kokonaiskuvan. Olemme käyttäneet seurantaan monia eri työkaluja jotka vahvistavat datan ja antavat kampanjoillesi ja raporteillesi uskottavuutta. Meidän tehtävämme on analysoida tätä dataa, ymmärtää käyttäjien käyttäytymistä ja luoda mainoksia jotka on suunniteltu niihin perustuen.

Mitä mainontaan tulee, on olemassa tiettyjä protokollia, terminologiaa ja lakipykäliä. Esimerkiksi kunnon suoja mainoksillesi ja tuotemerkillesi on erityisen tärkeää, ethän halua joutua oikeuteen väärän musiikin valitsemisesta. Toisaalta, kaikki aikasi menee yrityksesi pyörittämiseen. Jättämällä asian meidän huoleksemme sinulla on autonominen yhteistyökumppani palveluksessasi. Toteutamme aina sinun arvojasi.

Me uskomme että luovat mainokset ovat osa jokaisen yrityksen tulevaisuutta. Mobiilikonversiot tuplaantuvat joka vuosi. Jos et ole tässä ajan tasalla, yrityksesi putoaa kärryiltä. Historia toistaa itseään kuten silloin kun TV voitti radiomainokset. Sosiaalisen brändin tuntemus ja konversiot vaativat hieman teknisiä toimenpiteitä ja modernia tietoa toimiakseen, varsinkin kun tekniikka muuttuu niin nopeasti. Ennenkaikkea säännöt muuttuvat aina nopeasti. Yrityksesi pyörittäminen ja sosiaalisen median presenssistä huolehtiminen voi tuntua siltä kuin yrittäisit pyörittää kahta yritystä samaan aikaan.

Siitä huolimatta, mitä sosiaalisen median mainonnassa mainittiin, jotkin printtimediat ovat yhä tärkeitä.

Esimerkiksi:

  • Asiakkaan tilauksen mukana lähetettävä esite

  • Hyvin suunniteltu sopimusehdotelma B2B- myyntiisi

  • Hyvin erottuva kuvalehti

  • Raitiovaunu- tai bussimainos

Printtimedia tarjoaa useita vaihtoehtoja.

Sähköpostit ovat minkä tahasa yrityksen kommunikoinnin perusta. Ne voivat kuitenkin olla kalliita ja hankalia ylläpitää. Yksi pieni virhe ja koko domain voi joutua mustalle listalle ja kaikki emailit joko pomppaavat takaisin tai menevät suoraan asiakkaan roskapostikansioon. Yhteistyömme Wixin ja EditorX:n kanssa antaa meille pääsyn ammattimaisiin bisnestyökaluihin, joissa kaikki todentamiset on säilytetty turvallisesti, mikä johtaa nopeaan ja tehokkaaseen lähetykseen.

Sähköpostimarkkinointipalveluihimme kuuluu:

  • sähköpostin suunnittelu

  • Copywriting

  • Testaus

  • Raportit ja analyysi

  • Hostingpalvelu

Räätälöidyt palvelut sovitaan asiakkaan toiveesta

Postaukset sosiaaliseen mediaan voivat tuntua helpoimmalta asialta yrityksellesi mutta oikeastaan se on eniten aikaa vievä toimenpide.

Vaikka sosiaalista mediaa käyttää koko planeetta, sosiaalisen median alustojen ylläpitäjät, jotka tarjoavat palveluitaan  "ilmaiseksi" ovat silti yrityksiä ja tahtovat tuottoa. Eri alustojen menettelytapojen ymmärtäminen ja yhteydenpito niiden edustajien kanssa tekee ison eron verrattuna tavallisiin käyttäjiin.

Sosiaalisen median palveluihimme kuuluu:

  • Postausten luominen

  • Postausten hallinnointi

  • Asiakaspalvelu

  • Copywriting 

  • Yleisöanalyysi

  • Kohderyhmät, testaus ja tutkimus

Voit yhdistää kaiken yllämainitun ja kutsua sitä kasvuhakkeroinniksi. Kasvuhakkerointi vaihtelee alalta alalle sekä kohdeyleisöstä toiseen. Silti niiden strategiat ja teoriat ovat samanlaiset. Mikä ikinä yrityksesi onkaan, vetovoima, tuotto ja asiakasmäärän kasvattaminen ovat pääasia. Kasvuhakkerointi on jatkuva projekti ja siitä tulee monimutkaisempaa sitä mukaa kuin yrityksesi kasvaa.

Sinun luovana mainostoimistonasi vastuullamme on: 

  • Markkinatutkimus

  • Hankinta

  • Säilyttäminen

  • Tuotteen/palvelun kehitys ja parannus

BOOK ONLINE